4 Temmuz 2007 Çarşamba

güzel kadınlar aptal mı oluyor-2

güzel bir kadınla güllük caddesinde yürüyoruz, (bu sefer adını vermeyecem)
bana bir şeyler anlatıyor yürürken.
o sırada görme özürlü bir genç elinde beyaz bastonuyla geldi bizimkine çarptı. bizim ki sinirlendi " önüne baksana be kardeşim körmüsün nesin, elinede almış bi sopa üstüme üstüme geliyor yaaaa" dedi. herkes bize bakıyor, ben yer yarılsada içine girsem diyorum, gülsem olmayacak,kaçsam nereye kaçacam öyle kaldım orda.
bunun üzerine başka yorum yapmayacağım, ama duygu asena öldükten sonra tahtına oturan arkadaşım figen bu konuda mutlaka bir savunma içeren yorum yapacaktır; bekliyoruz bakalım...
ünlü bir türk büyüğü ne demiş: ben kadının zeki çevik ahlaklı ve güzel olanını severim :)

1 yorum:

burcu ç.kaya dedi ki...

sen bide benimle gez bakalım
güzel kadın akıllıda oluyormuymuş anlarsın