2 Temmuz 2007 Pazartesi

denize mi verir kaptan istifasını...

sana bu dünya için anlattıklarım hükümsüzdür,
hepsini unut.
olmuyor işte,biz iyi oldukça
çörekleniyor üzerimize kötülük.
artık hep iyi olmak yok; onların kurallarına göre oynanacak oyun.
bazen kanla sulamak gerekiyor
kötülük çiçeklerini;
ve nadasa bırakmak icapediyor,
merhamet tarlasının ötesini berisini...
sana veriyorum istifamı göz lerim de deniz;
kafamda 12 aç gümüş balığı
gitme desen beynime üşüşecekler.
sana bu dünya üzerine anlattıklarım hükümsüzdür,
hepsini unut.
kirleniyoruz hepimiz,
hem senin aklın alıyor mu?
hem mutlu olacağız
hem iyi
hem temiz...

8 yorum:

deniz dedi ki...

ben deniz, ayyyyyy gözlerin de deniz.

arzu tülek dedi ki...

benim bildiğim kaptan gemiyi en son terkeder. istifan kabul edilmedi kaptan.

burcu ç.kaya dedi ki...

aslında istifayı bana verdi ama şimdi kavga zamanı değil bende kabul etmiyorum istifanı kaptan, bir yere gidemezsin

tacettin dedi ki...

kötülük mü? sen mi? güldürme beni babaaaa. sen adam değilsin, yani sen kötülük yapabilecek adam değilsin; varsa kesilecek bir ceza ben keserim bana getir.

anna dedi ki...

kuda ?

efendinizm dedi ki...

istifamı kabul etmeyenler bu kadar mı? :( hala istifamı kabul etmemesi gerekipte sesi çıkmayanlar var...

gözde dedi ki...

...........sular çok soğuk kaptan...sakın gemiyi terk etme....çok korkuyorum....miço başa çıkamaz tek başına...noolur gitme kaptan...nolur terk etme.....

efendinizm dedi ki...

miço sen nerelerdesin yaaa? seyirdefterini sana devrettim yazmıyorsun hiç birşey, defter boş kalmış...bi ara kaptan köşküne gel birikmişlerini anlat deftere :)