22 Temmuz 2007 Pazar

ne seçimi be; mezbelelik işte...



sandıklarım, sandıklarım
açıldı sandıklarım
hayvandan betermiş
insandır sandıklarım...



kim kazanmış kim kaybetmiş umurumda değil, kaybedenler ağlıyor koltuk sevdalısı liderleri koltuğa oturamadı diye,kazananlar seviniyor dört beş yıl dahakoltuk onların diye... peki benim içim kan ağlıyor kim pansuman yapacak; asuman mı? tansu çiller mesut yılmaz gibi kokuşmuşlar siyasete geri dönüyor içim ürperiyor ya gelirlerse. türbanlıların giremediği meclise pkk lılar giriyor BİZİM DEMOKRASİMİZ BU İŞTE...ve türban için kıçını yırtan A.N.SEZER, CHP, ORDU, ANAYASA MAHK.,CUMHURİYET MİTİNGLERİ İÇİN SOKAKLARA DÖKÜLEN MİLYONLARDAN SES ÇIKMIYOR... VE türban için krizlere sebeb olmayı göze alan muhtıra yiyen R.T. ERDOĞAN MECLİSE GİREN PKK LILARA HİÇ TEPKİ VERMİYOR...yazıklar olsun beee kazananada kaybedenede yazıklar olsun böyle demokrasiyi alın başınıza çalın...

1 yorum:

deniz dedi ki...

seçim mi? ben daha kullanamıyorum herhalde 18 i geçtim ama kaydımı yaptırmadım ki...