8 Mayıs 2010 Cumartesi

alt yazı...


-sosyeteye elbiseler hazırlayan bir terzihanede işe başlayacağım
-olmaz ben çalışmanı istemiyorum
-ama neden? Evlenene kadar para biriktirim işte.
-kadın babasının ve kocasının evinden başka ev görmemeli, başka hayatları bilmemeli bilirse zor olur.
…………………………………………………………………………………
- Fakat onlar birbirlerini seviyorlar
- Sen sus kurumuş çeşme yalağı…
…………………………………………………………………
- Sen beni sevmiyorsun, sevseydin, ateş gibi yansaydın benim için, bugün annemin karşısında konuşur isterdin beni vermezse ben kaçardım sana…
- Beni bilmezmiş gibi konuşma müjgan, içimdeki yangını bilmezmiş gibi söyleme, yaşamak müjgan gibi bir şeydir benim için, ölmek müjganın yokluğu, ben her nefeste müjgan çekerim içime… ah müjgan ah…
………………………………………………………………………………………………
- Unut müjganı!
- Unutmak mı?... ben mi?...müjganı…
………………………………………………………………………………………..
- Fakat yanlış anladınız beni ben samimiyim
- Samimi mi? Ben ekmeğimin peşindeyim, siz se yanınızda çalışan bir kıza sarkacak kadar aşağılıksınız
……………………………………………………………………..
“ah müjgan ah” filminden 1960 lar
Sadri alışık

Hiç yorum yok: