20 Mayıs 2010 Perşembe

kibirbahçe...

“Bizim rengimiz belli siz bukalemungiller ne renksiniz? Hepiniz Bursalınız…” diyen fenerlilere cevap:

Hala anlamıyorsunuz değil mi? Siz hatanızı görmedikçe bu devran böyle sürüp gidecek… geçenlerde kuzenim söyledi; napolyon’un bir sözü var “düşmanın hata yaparken müdahale etme” ama ben edecem çünkü halinize çok acıyorum…

Hala anlamıyorsunuz değil mi? Biz bursanın şampiyonluğunu kutlamıyoruz hala rengimiz aynı… ben Galatasaray şampiyon olduğunda o gece ve ertesi gün forma ile gezerim işe bile formayla giderim patronlarla sorun yaşamama rağmen 2006 da kemer valeri beach otelde formayla resepsiyondaydım, 2008 de asdem parkın resepsiyonunda yine formamla boy gösteriyorurdum. 2002 de izinliydim o gün, daha öncesinde öğrenciydim zaten… ve Galatasaray dergisinin şampiyonluk sayısını alırım mutlaka böyle ritüellerim vardır yani bursa için forma giymedim, bayrak asmadım, sokaklara çıkıp şampiyonluk kutlamadım sadece maçları heyecanla seyrettim bursa maçı bitince ve fener maçı 1-1 bitince 3 saniye kardeşimle kucaklaştık ve o kadar sürdü sevincimiz sonrasında fenerbahçenin olmayan şampiyonluğu kutlamalarını izledik keyfle hepsi bu… babam Fenerbahçeli çok sevinç gösterisi yapmadı ama bursanın şampiyon olmasını istiyordu, o anadoludan bir şampiyonun çıkmasının fenerin 18. Şampiyonluğundan önemli olduğunu düşünen bir fenerli…

Yani biz bursanın şampiyonluğuna değil hak ve adaletin yada ilahi adaletin hala olduğuna sevindik… kibirli fenerlilerin kuyruklarının düştüğünü gördüğümüze sevindik, evet 17 takım bir olduk fenerden nefret ediyoruz ama bu nefretin sebebi yine başkanınızdır… Fenerbahçe cumhuriyeti diyorsunuzya Türkiye cumhuriyetine hoş geldiniz… Fenerbahçe cumhuriyeti diyorsunuzya aziz yıldırımın diktasından kurtulun… kibir dağlarından insin burnunuz… aziz yıldırım gitsin Türkcell temiz lig olsun…

ve renk değiştirme meselesine gelince bu konuda fenerililerin eline su dökemeyiz biz... biz uefa kupasını aldığımız sene fener stadında her iki haftada bir forma değişiyordu, galatasarayın rakibi kimse onun forması vardı, milan, bologna, b.dortmund, mallorca, leeds, arsenal... çok uzağa gitmeyelim bu sezon 30. hafta galatasaray bursa maçı vardı tüm fenerliler galatasaraylı olmuştu bursaya yenilmeyince biz fener lider olmuştu... yaa son hafta beşiktaşın attığını sandığınız 2. gole 2000 kişi sahaya inerek sevindiniz acaba ne alakanız vardı beşiktaşın attığı gole pardon atamadığı gole bu kadar sevindiniz di asıl bukalemun fenerlilerdir...

Hiç yorum yok: