14 Mayıs 2010 Cuma

Kavga…


Kavga erkeklik hormonunu yükseltiyor ve libidoyu etkiliyor diye bilimsel bir giriş yaptıktan sonra kavga kültürüne bakalım istiyorum; Amerikan filmlerinde hep görürüz iki insan kavga ederse kimse karışmaz dışarıdan seyreder yada destek verirler. Bir Galatasaray Fenerbahçe maçında türk futbolcular kavga ederken g.saraylı Lincoln ve Fenerbahçeli carlos omuz omuza vermiş seyrediyorlardı. Hangisi daha etik ben karar veremedim…

Bizde ise birileri kavga ettiğinde mutlaka müdahil olunur; ya ayırmak için ya kavgaya katılmak maksadı ile… iki kişi birini kovalıyor sonra bir üçüncü kişi olaya katılıyor kaçanı yakalıyor ve hep birlikte tekmeliyorlar, adam karnını tutarak iki büklüm kaçarken, kavga bittikten sonra soruyor üçüncü tekil şahıs “ size ne yaptı lan bu şerefsiz” cevap “otelin içinden çıkarken gördük, bizim müşteri değil”…

yolda yürüyorum 6 kişi 1 kişiyi dövüyor arkadaşım “karışma” diyor ama dayanamıyorum araya giriyorum “ ne yaptı bu adam size yahu altı kişi girişmişsiniz?” beşi tekme atmaya devam ederken biri cevap veriyor “ mahalleden bir bacımızı rahatsız ediyor” “yahu bi durun bi durun” duruyorlar “yeter bu adam bi daha bu mahalleye gelmez artık bırakın gitsin” diyorum dayak yiyen dayağa doymamış cevap veriyor “abi ben seviyorum gamzeyi oda beni seviyor öldürseler yine gelcem” sonra benide onun arkadaşı olmakla itham edip araya benide aldırlar, kenardan seyreden arkadaşımda benden ötürü girdi kavgaya, en azından 6 kişiye üç kişi olduk iki tane yumruk yiyorsak bi tanede vuruyoruz kavganın sonunda suratımız dağılmış karakoldayız ama onlarında kaşı gözü dudağı patlamış ya içimiz rahatlıyor suratlarına baktıkç:))

Kavga hikayeleri vardır birde erkekler anlatmaya bayılır; bende anlatacam erkeklik var serde…:)))) üniversitede okurken bir gece çarşıya gitmemiz gerekti. Yaşadığımız yer küçük bir kasaba ve çarşısı da oldukça uzak ve toplu taşıma sistemi yok. İşimizi bitirdik yol kenarından yürüyoruz yol dediysem ne kaldırımı var ne ışığı haritada çevre yolu olarak geçiyor bizi kesip atsalar uçuruma 6 ayda bulamazlar cesetlerimizi… biz üç kişiyiz bedirhan nazlıcan ve ben:)))) yan yana yürüyoruz karanlık olduğu için net görünmüyoruz, yanımızda bir araç durdu arabada 4 genç var sarhoşlar ,kasabanın serserileri… biri camdan kafayı uzattı dışarı “hişşşşşşt BİZ DÖVMEK İÇİN ÖĞRENCİ ARIYORUZ” dedi ve filmlerdeki kötü adam kahkahalarından attılar hep beraber… beni bilen bilir uzun ve geniş araç, kapı gibi adam, deve diye tabir edilen biriyim:))) ben tüm heybetimle karanlıktan çıktım arabanın yanına geldim elimi ön camın kenarına koyup destek alarak eğildim arabanın içine doğru tok sesimle sakin bi şekilde “BİZ ÖĞRENCİYİZ)))) dedim… çocukların ne kadar tırstığını verdikleri cevaptan anlayabiliyorduk “ŞEYYY SİZ BİRİNCİ SINIFMISINIZ İKİNCİ SINIFMI ?:)))) “BİRİNCİ SINIFIZ NE OLACAK” “BİZ İKİNCİ SINIF ARIYOZ BİRADER KUSURA BAKMAYIN” sonrada bu durumu eveleyip geveleyerek anlattılar , bir parti varmış o gece diskoda ikinci sınıflar bunları partiye almamışlar ona kızmışlar falan:))))

Bir filmden bir kavga sahnesi: mahallenin fırlaması birilerinin canını yakmış 8-10 kişi kovalıyor bir yerde sıkıştırıyorlar mahallenin iki yiğit delikanlısı da onu kurtarmaya geliyor kavga büyüyor sonunda çok dayak yemiş bir halde üçü oturuyolar kan revan içinde konuşuyor biri “adamları iyi dövdük ama bizde fena dayak yemedik” asıl olayı başlatan fırlama sitem ediyor “ abicim siz nerden çıktınız yahu siz olmasaydınız ben daha az dayak yerdim” “ ne diyo bu yaaa” “tabi abicim siz gelmeseydiniz adamlar beni biraz döver giderlerdi ama sizden dayağı yiyen acısını benden çıkardı”:)))))))

Velhasıl ne kavgam bitti ne sevdam…:))

Hiç yorum yok: