3 Mayıs 2010 Pazartesi

uğur dündar...

Uğur Dündar ile ilgili bir kitap yazılmış, hayatını anlatan. Okumadım ama okumak isterim. Benim uğur dündarla ilgili hala tebessümle hatırladığım bir arena programı sahnesi var aklımda her zaman… bir yolsuzluğu ortaya çıkarmışlar ve polis tutuklama yapıyor. Adamın biri elleri kelepçeli polis otosuna giderken uğur Dündar mikrofonu uzatıp soruyor: “acaba sizi bugün kaç milyon dolardan ettik?” küfreder gibi yahu çok gülmüştüm hiç unutmam:))))

Kitap da bir not var uğur dündarla ilgili: uğur abi trt de çalışırken artan yol harcırahını geri veren ilk personelmiş. Almanyaya giderken 10 bin mark vermişler gurbetçiler iyi ağırlamışlar 3 bini artmış oda geri getirmiş muhasebeye vermek istemiş …böyle bir mevzuat yok, daha önce kimse geri getirmedi demişler olay olmuş…
Bu olayın aynısını bende yaşadım ama bunu dinleyene kadar normal bişey gibi geliyordu bana şimdi kendimle gurur falan duydum şaka gibi yani:)) bir acentada çalışırken ofis işlerine bakan çocuk hasta olmuştu onun yerine tahsilatlara ben gittim yol için verilen parada arttı getirdim geri verdim muhasebede çalışan hürzem isminde bir kız vardı parayı alıp patrona doğru gitti “özhan bey alp bey paraüstü getirdi ne yapacağız “diye sormuştu…

Para üstünü geri getirmeyenlere şaşırılması gerekirdi ama para üstü getirenlere şaşmak toplumun ahlak seviyesini gösteriyor…

Hiç yorum yok: