3 Mayıs 2010 Pazartesi

Sevişmek ne zaman ayıp oldu…


Eski Türk filmlerini seyrediyorum, siyah beyaz. Ve kulağıma enteresan gelen bir laf duyuyorum… kız babasının karşısına geçmiş “babacığım lütfen kızma biz sedatla sevişiyoruz” nasıl yaaa? Şimdi bir kız babasına böyle bi laf edecek, düşünemiyorum:)) internette son sözler diye bir yazı okumuştum “ bu ısırmaz di mi?” “bak sana şimdi otuz metreden taş çıkaracam” “ abi ben bi dalıp çıkıyorum” konumuzla alakalı olan son söz ise şuydu: “ baba ben hamileyim” yani babada elinde silahla bekliyomuş başka bi laf etmesine fırsat bırakmamış…

Yine aynı Türk filminde yine o kelimeye rastlıyoruz “evet sedat’la sevişerek evlendik” zannedersin bunlar nikah masasının üzerinde sevişirken memur soruyor “Neriman kızı feride alnaz , ali oğlu Sedat zeybekle evlenmeyi kabul ediyor musunuz diye soracağım ama bu pozisyonda pek manasız olacak” :))))

Anlatmak istediğim, sevişmek eskiden çok aşırı ve karşılıklı sevgi hissetmek gibi bir manada kullanılıyormuş… ne zaman nasıl değişti bu kelimenin manası, sadece cinselliğe indirgendi bilmiyorum…

Hiç yorum yok: