1 Mayıs 2010 Cumartesi

Barcelona-inter

Maçını seyrettim adamlar sadece futbol oynuyor biraz jose morinho bize benziyor futbolu hep saha dışına çekmeye çalışıyor belden aşağı vurmaya çalışıyor. Onun dışında herkes saf futbol oynuyor...

Barcelonanın stoperi pique bir gol attı yeminle söylüyorum Türkcell süper ligde oynayan yaklaşık 450 futbolcudan bir tanesi bile o golü atamaz… guiza, baros, bobo bile değil arda ve alex bile atamaz işte bizim sorunumuz bu…

Pique 83 dakka pozisyon vermeyen ve uzun süre 10 kişi oynayan inter defansının arasına atılan topla altıpasın köşede buluşuyoraynı anda buluşma noktasında interin kalecisi yatarak ve savunma oyuncusu kayarak gelmiş pique orda şut çekse (ki Türkiye de oynayan her futbolcu şut çekerdi) gol olma ihtimali yok… topa bastı çekerken saat yönünün tersine yarım tur dönerek kaleyi karşısında bulurken, kaleci julio cesar defans oyuncusu ile birlikte altıpasın köşesinde yerde, suratlarında “n’oluyor yaaaavvv” ifadesi ile kalakalmışlardı…

Dikkat edin bunu yapan bir stoper… rejikaardı anladım o an “ ben yanındaki adama pas veremeyen stoper istemiyorum deyip serveti silince biraz kızmıştım… şimdi hak verdim… esasında servet fenerbahçedeyken hep alay konusu yapardım onu… ancak galatasaraya geldiği sene azmi ve fedakarca oyunu ile şampiyonlukta pay sahibi olduğunda gözüme girdi… sonra milli takımında değişmez adamı olunca “ne yapalım en iyisi bu” dedik…şimdi fedakarca oyunundan eser yok, azimli değil böyle oluncada kötü yanları iyot gibi açığa çıktı…

Hiç yorum yok: