1 Mayıs 2010 Cumartesi

Sınav sonuçları…


hacı kusacak başka yer bulamadın mı yaaa:)))

Sınav sonuçları açıklandı “bu sene 44 bin kişi sıfır çekmiş” diyerek kağıdı uzattı elime kardeşim…
-bu ne? Diye sordum
-“kağıt” dedi…
-vayyy demek eğitim sistemimizde gelişme var kağıtın nasıl bişey olduğunu öğrenmişsiniz helal dedim

Sonra kağıdı açtım… Türkçe 25 doğru 14 yanlış toplam kaç soru sordular ki dedim “her bölümde 40 soru” dedi… sosyal bilgiler 22 doğru 12 yanlış eee yuh 12 yanlışın var 6 soruyu da boş geçmişsin “ eee felsefe soruları biraz zordu” dedi… temel matematik 2 doğru 1 yanlış bu ne lan mehter marşı gibi iki ileri bir geri, cevap vermedi… fen bilimleri 0 doğru 0 yanlış “ bu ne?” “ hiç bakmadım bile” “ maç başladığı gibi golsüz sona erdi diyosuuuuuun”
Eee sıralamada durum ne bakiiim 824654. Olmuşsun dereceye bak hesap numarası gibi)))

Sınav sonuçları açıklandı, 44 bin kişi sıfır çekmiş diye lafa başlamasının sebebi anlaşıldı))

Bu arada kız kardeşimde üniversiteyi (6.) altıncı olarak bitirdi artık altın kuyum işleri olduğunda bi altıncı tanıdığımız var))) iğrençti farkındayım kötü espiri için özür…))

Hiç yorum yok: