3 Mayıs 2010 Pazartesi

kardeş ve arkadaş...

Kardeş kardeşe benzemiyor bazen…birbirine benzemeyen iki arkadaşın ikiz olduklarını söyleyince çocuklar, öğretmen “hadi canım olur mu öyle şey bunlar benzemiyor” demiş… çift yumurta ikizi diye bir şeyden bi haber öğretmenler mi var bu memlekette…?

Bir gün oteldeyim güvenlikçi arkadaş geldi resepsiyona, “alp bey biri geldi sizin kardeşiniz olduğunu iddia ediyor” dedi … olurmu öyle şey niye iddia etsin doğru söylüyodur… gittim baktım Alper … o (ba)bama benzer esmerdir, ben anneme benzerim kumralım, hatta teyzeme benzeyen kuzenim daha çok benzemektedir bana… inşaat denetlemesinden geldiği için üstü başı harç toz, saçı kel, sakal hacca gider, bildiğin üçüncü sefil şahıs))) haliyle benim kardeşim olmaktan epey uzaklaşmış durumdaydı)) yani kardeş kardeşe benzema yabilir… çek bir rehber vardı onunla alperi tanıştırdığımda da “ oooo realy? U are not same” demişti…

Kardeş mecburi arkadaştır, her hali ve tavrıyla sana benzemeyebilir ama yinede onu çok seversin belki sevmeye mecbursundur…bana göre mecburiyetten başka bir şeydir o…
Arkadaş seçilmiş kardeştir, sana benzediği için seversin belki, yada en azından kafa dengi derlerya öyledir o yüzden ama onu da iyi seçmek lazım, 12 yıl sonra hiç tanımadığının farkına varınca çok üzülürsün…

Hiç yorum yok: