15 Haziran 2007 Cuma

aslana bak...aslanıııım...


bazen yaşadığım şehrin bilmediğim yerlerini keşfe çıkarım ( ki ankarayı keşfe çıktığımda kaleye gidecem diye çin çin mahallesine girmişim nasıl sağlam çıkmışım haberim yok bilenler bilir çin çin e polis giremiyormuş)
dünde öyle bir gündü medeniyetten iyice uzaklaşmıştım ki nereden çıktıklarını anlamadığım üç köpek üzerime doğru havlayarak böğürerek hızla koşmaya başladılar. köpekler eşek kadar dişleri 10 cm gözleri kan kırmızı ağızlarından kan damlıyor ve aynı hızla bende dönüp kaçmaya başladım. aramızdaki mesafe hızla kapanırken sağa sola bakınıyorumne çıkabileceğim bir ağaç ne bir yükselti, ne köpeklerin inemeyeceği bir çukur ne arkasına içine saklanabileceğim bir yer var.bir anda şimşekler çaktı kafamda kaçma aslanım bir filmde görmüştüm arnold sivastanegezer de iki dobermandan kaçarken baktı kaçış yok durdu üzerine atlayan köpeklerin kafalarından tutup birbirine çarptı ve köpekler eighüü iügeeii diye sesler çıkararak kaçtılardı. aniden durdum ve köpeklere döndüm ve böğürerek aslan gibi kükredim, durdular; birbirlerine baktılar sonra ben yine kaçmaya başladım yine kovaladılar yine durdum yine durdular; üzerlerine yürüdüm kaçmaya başladılar artık zevk almaya başladım bu oyundan ama siz yinede başka köpeklerde denemeyin bunu...

geçen aralık ayında adanada benzer bişey oldu ben aslında korkarım köpeklerden yükseklik korkaklığı gibi bişey bu esasında kendi beslediğim güvendiğim köpekler dışında hiç bir köpeğe yaklaşamıyorum...neyse dante'ye de uzak duruyorum aslında bişey yapar diye tırsıyorum üniversite bahçesinde baraj manzarası seğrederken yine üç köpek geldi onlarda çok tehlikeli görünüyordu ve arabalara saldırıyorlardı taki dante'yi görene kadar güneş danteyi saklamaya çalışırken ben bir anda dante ile köpekler arasına attım kendimi ve o zamanda köpekler beni görünce durdular. yani köpeklerden böyle tırsan bi herifim ama bazen kendimi bile şaşırtıyorum...

küçükken bir köpek tarafından saldırıya uğramış biri olarak köpek fobisine sahibim
oysa köşeye sıkıştırdığım bir kedi tarafındanda saldırıya uğramış günlerce boynumda göğsümde tırnak yaralarıyla dolaşmıştım ama kedilerden korkmuyorum hayret, bilakis çok severim kedileri :)

1 yorum:

Figen dedi ki...

Geçmiş olsun Alp. Ama sen yine de dikkat et, itlerle dalaşma:) Belli mi olur ne yapacakları?