24 Haziran 2007 Pazar

karadeniz zekası...

hafife almayın karadeniz zekasını,
hafife aldığınıza pişman edebilir sizi; nede olsa diyojen le aynı dereden su içmişliğimiz var

iki hikaye anlatacam;
diyojen bir gün tek kişinin geçebileceği dar bi sokakta yürüyormuş (diyojen büyük iskenderin hocası sinopta bir küpün içinde yaşaması ve b.iskenderin hint seferine giderken sinopa uğrayıp "hocam ben hinte sefere gidiyorum izniniz varmıdır" diye sorduğunda "gölge etme başka ihsan istemez" sözüyle ünlüdür:)karşıdan bir adam gelmiş zengin ve kibirli bir eda ile " çekil önümden zira aşşağılık sefil bir serseriye geçiş hakkı vermem ben" demiş diyojen çekilmiş yol vermiş tam adam geçerken "ben veririm" demiş...:)

ikinci hikaye benim tanık olduğum bir hikaye;
uzun boylu bir sivaslı, kısa boylu bir sinopluya " seni bu boyla polis akademisine polis köpeği olarak bile almazlar" dedi sinoplu cevap verdi " seni kesin alırlar"

2 yorum:

deniz dedi ki...

hımmmm aklımda bulunsun ozaman

deniz dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.