5 Haziran 2007 Salı

daha anlatayım mı johnatan?

bu benim olsun nıım nım nım
buda benim olsun nım nım nım
...
hayatımdaki son gelişmeleri merak etmişsin johnatan
ne anlatayım bilmiyorum nım nım nım;
bilmediğim o kadar çok şey varki hayatımda,
anlam veremediğim o kadar çok şey oluyor ki,
o kadar çok şey benim kontrolüm dışında ilerliyor ki,
o kadar çok şeye seğirci kalıyorum ki;
o kadar çaresiz duruyorum ki,
o kadar çok anlatacak şeyim var ki,
o kadar az dinleyenim var ki...
...
cümlelerin sonuna anlamsız noktalama işaretleri koyuyorum
her kararımda bi hata yapıyorum
kontrolü kaybettim
şarampole yuvarlayacağım arabayı
biliyorum bu yazdıklarım seni tatmin etmeyecek
her maddeyi tek tek açıklamam için ısrar edeceksin
yaaa neyse
böyle telefonda yada msn de yada mail yoluyla
anlatabileceğim şeyler değil bunlar
belki 2 duble votka atmam lazım anlatmadan önce
şöyle üsküdarda kız kulesine karşı bir bankta
oturmuşuz, atmışız, anlatıyorum düşünsene johnatan
işte böyle bişey gerekli bana bunu verebilirmisin? hayır
bunu verebilecek başka birini tanıyormusun?
evet, ama çok uzaklarda;
aslında onun yakınlarda olduğundada
çok uzaklarda olduğunu bir bilsen,
karşımda dururken bile ellerimi uzatıp dokunamadığımı bir bilsen,
avazım çıktığı kadar bağırsam bile beni duymadığını bir bilsen,
bilmiyorsun neler geçiyor içimden
bilmiyorsun nasıl ağlamak geçiyor şöyle hıçkıra hıçkıra
sen hiç ağladınmı johnatan
hesapsızca utanmadan hıçkıra hıçkıra
ben onu istiyorum işte
omuz verebilirmisin göz yaşlarıma,
merhem olabilirmisin dil yaralarıma...
orhan veliyi bilirmisin johnatan
ağlasam sesimi duyarmaısın mısralarımda johnatan
dokunabilirmisin göz yaşlarıma ellerinle
bilmezdim şarkıların böyle güzel
kelimelerinse kifayetsiz olduğunu
bu derde düşmeden önce
bir yer var biliyorum her şeyi söylemek mümkün
epeyce yaklaşmışım, duyuyorum, anlatamıyorum...

offf şimdi orhan baba söylese
araba teybine koysak kasetini o devirlerde bitti be johnatan...
ŞİMDİ KALEM GİBİ BİR ŞEYİN İÇİNDE TÜM ŞARKILAR...
hatasız kul olmaz hatamla sev beni dını nını nım
dermansız dert olmaz dermanım ol benim dını nını nım
feryada gücüm yok feryadsız duy beni dını nını nım

bu benim olsun nım nım nım
buda benim olsun nım nım nım
(araya reklam aldım nasıl)

JOHNATAN ben yazdıkça senin aklın karışıyor
anlattıkça dahada karışacak
iyisimi

yüreğine güneş koy
yüreğine bulut koy
yüreğinee yıldız koy, yola devam...

yada konu değiştirelim johnatan
seçim yaklaşıyo malum
bir sunumcu mersindeki seçimin nabzını tutyor
"mersin çok kozmopolit her mahahlle kendi
içinde homojen buna mukabil mersin daha hetorejen
bi yapıya sahip"
bu kelimeler ne ara girdi türkçeye johnatan?

6 yorum:

deniz dedi ki...

senin martı johnatan larından biri olarak diyorum ki; daha anlat kimse dinlemese ben dinlerim...

burcu ç.kaya dedi ki...

nazan öncelin bi şarkısı var; "başkalarına ağlama gel benim omzumda ağla"

tacettin dedi ki...

babaaaa bak senin eline kıymık batsa indi yürek yırtılır, ben yakarım bu dünyada ne varsa canını sıkan söle yeter...

gülsüm dedi ki...

HAYIRDIR ALP ABİ BUNALIM TAKILIYORSUN.BİR SORUNMU VAR DİYE SORMAMAYI ÖĞRENDİM ARTIK.ÇÜNKİ BOŞ VER DERSİN.EN KISA ZAMANDA BEKLİYORUM ABİ.

gözde dedi ki...

....belki bir gün...

efendinizm dedi ki...

martı johnatan'larım beni şartsız dinliyorlar, ben sürekli bişeyler anlatıyorum beni duymak için biraz güvenmen lazım sormayacam boşver dersin mantığıyla beni duyamazsın...