27 Haziran 2007 Çarşamba

hala farkında değiliz...


bursadan bi arkadaşla konuşuyorum "bursa yanıyor antalyada havalar nasıl" diye soruyor, istanbuldan bir başkası aynı soruyu soruyor, viyanadan, amerikadan,mersinden, aynı sorular geliyor arkadaşlar antalya fotoğrafta görüldüğü gibi ama artık uyanın küresel ısınma ne demek farkına varın ve hemen hertürlü lüksten vazgeçin. küresel nedemek kürenin tamamı yanıyor demek yani burası çok sıcak orası nasıl diye sormanın alemi yok, bi taneside( ki iyiinsandır severim kendisini) bulunduğum her mekanda klima var sıcaklık beni etkilemiyor diyor; aferin elektrik ve su kesintileri başlayınca görecem ben seni... su israfı elektrik israfı başta her türlü israfı kesmek şart, mümkün olduğu kadar yerli malı kullanmak şart, dünyayı yeniden kazanmak şart, başka dünya yok...

2 yorum:

Figen dedi ki...

biz de bu hafta İstanbul'da görülmemiş sıcaklıkları yaşadık, bunaldık:( Sanırım bunlarla yaşamasını öğreniceğiz...

deniz dedi ki...

sıcaklar bunalttı denize koşun,
ben öylee yapıyorum