3 Haziran 2007 Pazar

dansöz; dans eden kadın demek...


beni bilenler bilir ben oryantal
seğretmeyi sevmem çünkü kimse
nin dans etmek gibi bir niyeti
yoktur;yarı çıplak dans eden
bir hafif kadın gözüyle bakar
erkekler dansöze; dansözler
de çıplaklıklarıyla ilgi çekmeye
çalıştıklarından dolayı oluyor
bu durum. Ancak kanal kanal
dolaşırken rastladım yanda
fotoğrafını gördüğünüz didem'e
bu kız türkiyedeki tek dansöz.
dans ediyor yahu başka hiç
bir şey düşündürmüyor adama;
dansına hayran oluyorsun
hepsi bu, müziğe göre dans etmiyor, müzik sanki onun
vucut ritimlerinden çıkıyor yani darbukaya her vurduğunda
darbukatör geç kalmış oluyor;o ritimden önce yapıyor
hareketini, vucudunun her uzvunu ayrı ayrı sallayabiliyor
ve vucudunu ensturman gibi kullanıyor...ayakta alkışlıyorum;
...
dansöz; dans eden kadın demek
başka bir şey değil...

3 yorum:

deniz dedi ki...

didem mi evet güzel dans ediyor
yaaa sen nesin alp yaaa
gerçekten bunlar gerçek düşüncelerin mi? hiç mi içinden geçmiyoor,yokmu sakladığın bişeyler?

tacettin dedi ki...

on numarasın sen babaaaaa.

gülsüm dedi ki...

HARİKASIN ABİM BENİM.:)))