1 Haziran 2007 Cuma

erkin baba ile 70'lere gidek mi?


sözlerine dikkat etmeden dinliyoruz şarkıları
oysa çok şey anlatıyor bazı şarkıların sözleri.
...
sevince dıt dıt dım
sevince dıt dıt dım (benim nota bilgim de bu kadar:)
sevince durma durma koş ardından
zaman yoktur git aşkı iste ondan
sevince tüm insanlar bir başka
durma dostum sende yer ver aşka
sevmek bilki doğmaktır yeni baştan
aşık oldum galiba yavaştan
...
öyle bir yol tutmuşum ki sorma
inanki sevince vardır dünya
sevince günlerin bir başka
durma dostum sende yer ver aşka
sevmek bilki doğmaktır yeni baştan
aşık oldum galiba yavaştan.

2 yorum:

deniz dedi ki...

alp süpeeeer yaaa erkin babanın otomobiline atlayıp yetmişlere gitmek güzeldi, zamanda yolculuk dedikleri bu olsa gerek...

Figen dedi ki...

Aşıkken baktığım herşey aşka bürünüyordu...