30 Ekim 2007 Salı

ceki çen...türkçe okunuşunu yazdım varmı itiraz eden

resepsiyonda bekliyorum bi kız geldi
" ceki çen davayiti kluç" dedi (ceki çen anahtarı versene:)
ben mi ceki çen, kısa boylu, çekik gözlü, sarı benizli, sincap gibi hareketli bi adam nasıl benzetmedir bu...

18 yaşlarında bir başka rus kız geldi
"maladoy çelavek ya haçu lunc paket" ( genç adam, lunc paket istiyorum)
"olur teyze" dedim

danimarkalı adam,odasındaki minibardan içtiklerinin parasını isteyince ben,
" haaa onların parasını dolabın içine bıraktım" dedi
ey yumurtaya can veren allahım işine karışmak gibi olmasın ama az yarat öz yarat...

maria shirin khan isminde bi rus kız geldi, önce merhaba deyip sonra oda anahtarını isteyeceken sırayı karıştırdı; "405 merhaba" dedi
"hayır ben bi üst modeliyim 406 sekizinci segmend" robotmuyum kızım ben :)

rus amcam geldi sonra odamı değiştirin diyor, 613, 6 şeytanın rakamı, 13 uğursuz rakam... deget tıskrit...

2 yorum:

arzu tülek dedi ki...

kaptan ceki çen, benden çekicen var artık

deniz dedi ki...

çok komik yaaa kaptan ve ceki chen haaaa :))))))