18 Ekim 2007 Perşembe

bu bi tuzak olabilir, hatta bubi tuzağı olabilir...


önce biz farklıyız dediler;
sonra siz farklısınız dediler;
sonra onlar farklı dediler;
ortalığı ateşe verdiler.
sonra geri çekilip yanmamızı seğrettiler.

bu tarih boyunca hep böyle oldu.
biz hep bu oyuna geldik.
yine ateşe verdiler bizi.
ve yine vuracağız kendimizi.

ne güzel anlatmış özdemir asaf
dün sabaha karşı kendimle konuştum,
ben hep kendime çıkan bir yokuştum,
yokuşun başında bir düşman vardı,
onu vurmaya gittim,
kendimle vuruştum...

6 yorum:

burcu ç.kaya dedi ki...

kaptan çok gerildin son günlerde :(

deniz dedi ki...

önce bakışların çıktı dışarı sonra sen ve sonra uzaklaştın benden.

arzu tülek dedi ki...

kaptan elinden gelse gemini karadan yürütüp kuzey ıraka önce sen girersin dimi.

tapcudi dedi ki...

devam et kuzen arkadanyım...

efendinizm dedi ki...

keşke her şey bu kadar kolay olsa... deli bir değilki bağlayasın, ölü bir değilki ağlayasın... ve düşman bir tane değil ki vuruşasın... göya natodayız amerika arkamızda, neden arkamızda bu adamlar biliyormusunuz, birini arkadan vurmanın başka yolu yoktur da o yüzden...

arzu tülek dedi ki...

kaptan bu yorumu bloga taşı bence