30 Ekim 2007 Salı

laz o laz...

rus'un biri geldi fıkra anlatıyor bana;
"bir ingiliz,bir fransız,bir alman ve bir rus ıssız bia adaya düşmüşler"
" eeee laz yokmu o adada"
" laz ne "
" türk yokmu"
"yok...lamba bulmuşlar adada, lambanın içinden cin çıkmış, herkezin iki isteğini yapacam demiş cin. ingiliz demiş ki; londraya gitmek istiyorum, madonna ile evlenmek istiyorum. cin hemen göndermiş onu. fransız demiş ki; parise gitmek istiyorum ve para para para çok para istiyorum. cin onuda göndermiş. alman demiş ki; berlin'e gitmek istiyorum ve almanyada ki yahudilerin hepsinin yok olmasını istiyorum. cin onuda yapmış. ruskalmış bir tek adada"
" laz o laz"
"rus demişki; bir kasa votka istiyorum bi de arkadaşlarımı geri getirmeni istiyorum"
" laz o laz"

ıssız bi adaya gitmek istiyorum, öyle yanımda üç şey felan da götürmek istemiyorum, hatta mümkünse kendimi bırakıp gitmek istiyorum...

1 yorum:

arzu tülek dedi ki...

hımmm demek rusların da bi ingiliz bi fransız diye başlayan fıkraları var haaaa:) kaptan ıssız adaya gidersen martı jonhatan ların ne olacak? hıııı?