9 Ekim 2007 Salı

nein ist nein...

almanların bi lafı var; nein ist nein...( hayır hayırdır)
almanlara göre hayır, hayır demekmiş arkadaşlar, bizde ise bir çok anlama gelir
sen yaparsın bişeyler
dur bi bakalım
sabah ola hayrola
bakarız
hallederiz
bi yolunu buluruz gibi...

" boş oda varmı?"
"hayır yok"
" hiç mi yok" ( yarım bişeyler var gel:)

" boş oda varmı?"
" hayır yok"
" bi de bilgisayara baksak" (tövbe tövbe bişe dicektim ama)

"boş oda varmı"
" hayır yok"
" süheyla dolu varmış :) ne yaparız"
( sabahamı bırakırsın :)bahçeye çadır kurarız gel)

" 405 i bağlarmısın"
" saat 24 den sonra odalara telefon bağlamıyoruz"
"neden ? böyle bi kuralmı var kardeşim"
" yok ben koydum şimdi"
" nasıl anlamadım"
" bak güzel kardeşim böyle bi kural yok, ama kemerin gençleri rastgele otelleri arayıp kızları rahatsız ediyorlar ve böyle bi önlem almak zorunda kaldık anlayabildinmi"
" kardeşim orda kalan benim nişanlım be kardeşim"
" ben telefondan bunu nasıl anlayacam be kardeşim"
"ben yabancı değilim sen bişeyler yaparsın"
"yapamam"

hayır hayır demektir diye bir türk sözü olduğunda adam oluruz...

1 yorum:

arzu tülek dedi ki...

kaptan harikasın sen yaa, bu yazını da çok sevdim