5 Ekim 2007 Cuma

reenkarnasyon...

yeniden doğmak. öldükten sonra yeniden dünyaya gelmek yani. bu olay islam dinini iyi bilen herkez tarafından yalanlanıyor, kesin bir ifade ile böyle bişeyin olamayacağı söyleniyor. ama bazı olaylar insanın kafasında soru işaretleri lambası yakıyor...

olay samsunda geçiyor; 2,5 yaşında bir çocuk anne ve babasına bir hikaye anlatıyor. hikaye kısaca şöyle "ben bundan önce izmirde yaşadım, özlem isminde bir karım ve iki çocuğum vardı, doktordum. birgün ameliyatta bir hastam öldü, ve hastanın yakınları beni sarı, kenarları damalı bir arabanın bagajına koyup bir yere götürdüler ve beni bıçakla keserek öldürdüler"

çocuk bu hikayeyi 4 yaşında bir daha anlatıyor ve eksiksiz olarak. ve belli zaman aralıklarında yine anlatıyor yine aynı hikaye değişiklik yok, ben sekiz yaşındayken sordum yine aynı hikaye...

çocuk benim kuzenim, ve zekası ve hafızası çok iyi hayal gücüde geniş ama 2,5 yaşında bunları uydurmuş olamaz gibi geliyor bana. ne bileyim araştırmaya zaman bulabilirsem bu olayı araştıracağım...

kuzenimin adı yiğit, istanbulda yaşarken öğleden sonraları onu okuldan ben alırdım ve konuşa konuşa eve dönerdik.yaşına göre çok şey bilen bir çocuk bazen uydurmuş olabilirmi diye içimden geçmiyoo değil. yada bu kadar çok şey bilmesi varsa eğer eski hayatını hatırlamasından dolayı olabilir mi. bir gün yine okuldan aldım yiğiti eve gidiyoruz, o günkü mevzumuz da benim sidedeki maceralarım, birara
"benim sidede kaldığım yer küçük bir odaydı banyosu tuvaleti vardı" dedim kou değişti. o sırada bir tekstil fabrikasının önünden geçiyorduk (sefaköy'de) ertesi gün yine okuldan aldım yiğiti, o gün nedense hiç konuşmadık sessizce gidiyoruz, tam o tekstil fabrikasının önüne geldik sessizliği yiğit bozdu; " peki mutfağıda var mıydı?" bende " hayır ama dışarda ortak kullandığımız bi mutfak vardı" dedim

çocuktaki hafıza süper yaaa dün konunun bittiği yerde konuya devam ediyor, bende bu soru nerden çıktı demiyorum, aynen cevap veriyorum, yani sanki aradan 24 saat geçmemiş, dün ile bugün arasında hiç fark yokmuş gibi. belki zaman dediğimiz şey böyle bişey biz geçtiğini sanıyoruz belki biz bir rüyadayız ölüm dediğimiz şey de bu rüyadan uyanma anı belki matrix misali bu dünyanın dışındayız. belkii?

1 yorum:

arzu tülek dedi ki...

çok korktum yaaaa, gerilim romanı yazsan da çok tuttar vallaha kaptan on parmağında on marifet yaa, ne yazsan baylıyorum :)