1 Ekim 2007 Pazartesi

ingilizce bilmiyom my turkish is better...

ruslar ingilizce konuşuyor anlıyorum,
almanlar ingilizce konuşuyor anlıyorum,
costa rikalılar ingilizce konuşuyor anlıyorum,
mauritisli bile ingilizce konuşuyor anlıyorum,
ingilizler ingilizce konuşurken anlamıyorum yaaa...

hatta ingilizce öğretmenliğinde okuyan arkadaşlarımıda anlamıyorum,

birgün resepsiyonda bekliyorum kalabalık herkes bişey istiyor, o arada bi adam beni yakaladı. ve birşeyler söyledi tek kelime anlamadım çekce macarca yada slovakca gibi bişey konuşuyor olmalıydı; ben kendimden emin ukalaca bir ses tonuyla "do you speak english" dedim adama ne dese beğenirsiniz

-I'm from australian

ikimiz aynı anda koptuk herkes bize bakıyor ve ne oluğunu anlamıyorlardı :)
demekki ben avustralyalılarıda ingilizce konuşurken anlamıyorum, ki anadilleri ingilizce, ve hatta ben ingilizce konuştuğunu bile anlayamadım bunca yıllık resepsiyonisliğime yazık yaaaa...

1 yorum:

deniz dedi ki...

çok güzel ya.
do you speak english
I am from england demedi iyiki