13 Ocak 2010 Çarşamba

harbiden gerçek üstü konuşmalar 8 (tanrının dili)


elif su:
ben futboldan pek anlamam amaaaaa seyretmektende bi o kadar zevk alırım bi de oynarımda gerçi bnden sonra maçtan pek sağ çıkan olmuo ama olsun ben baya eğleniom …
hatta dersaneden gelirken maç yapan çocuk gördümü hemen oyuna giriyom
ve ayriyettende bilirsin koyu bi gs taraftarıyımdır ama yinede futbol hakkında pek yorum yapamam şairlik konusunda yapacam ama:)

bence şairlik bi anlamda yüreğinle yaşamaktır
veya bunu şöyle anlatim: bundan binleeeeerrrrrce yıl önce yeryüzündeki her insana
bi tanrı gücü verilmiş bi düşünsene 'tanrı' kelimesinin içerdiği manayı anlamı
insanoğlu ya bu, elindeki bu gücü istismar etmiş ve Büyük Tanrı bu tanrılık gücünü
ünvanını geri almaya karar vermiş ama bu seferde ortaya bu olağanüstü gücün, görkemin şanın şöhretin.....nereye saklanacağı sorunu çıkmış… birinci danışmanı yere derin bi çukur kazıp onu gömelim demiş... Büyük Tanrı olmazzz diye karşılık vermiş bigün biri orayı kazar ve onu orda bulur demiş...bu sefer ikinci danışmanı konuşmuş benim bir fikrim var insanlığın bütün gücünü en yüksek dağın tepesine koyalım demiş... büyük tanrı bunuda reddetmiş bigün biri oraya tırmanır ve onu orada bulur demiş...bu seferde 3. danışmanı konuşmuş onu okyanusun derinliklerine bırakalım demiş
tabi büyük tanrı onada olmaz demiş biri okyanusa dalar ve onu bulur demiş

ve tanrı: bu olağanüstü güç kaynağını,görkemi, şanı, şerefi...gezegendeki her insanın yüreğinin içine koyacağım oraya bakmak kimsenin aklına gelmez demiş...

alp:
o günden beri insan oğlu yüreğine bakmayı her akıl ettiğinde ya aşık olmuş ya şair…
aslında bunu şimdi yazman iyi oldu buna benzer bi yorum yaptım zaten
çağlarda destekleyen bi yorum yaptı
ama blogda henüz yayımlamadım

çağlar şahin:
bence şair tanrı ruhundan gelmeli. tanrı sözü gibi sölemeli sözü. ve bence şair inancları değiştirmeli kendi dünyasında bir inanca bir aşka bağlı kalırsa söylediklerinin yanlışlarını göremez diye düşünürüm hep...

Alp:
konumuz içinde şiir ve tanrı olunca şu notu eklemeden geçemeyeceğim: kuranın çok ilahi bir şiirsel dili olduğunu, ve arapça bilenlerin hayran kaldığını biliyoruz yani allah en büyük şair :)))) hani şair tanrı ruhundan gelmeli demiştinya kuzen...şiir tanrının dili... dikkat edin tanrı kelamı demiyorum tanrının dili diyorum...

Hiç yorum yok: