8 Ocak 2010 Cuma

haRRRbiden gerçek üstü konuşmalar 1 (objektif olmak)


herşey benim yazdığım bu maille başladı:)))kuzenimle futbol ve şair üzerine konuştuk

kuziiii bloguma yazdığın yorumları yeni gördüm bi cevap hakkım var sanıyorum:))))doğrudur hastayım ben ama senin kadar değilimdir beaaaa:)))
ben o yazının neresinde mantıksız bişey yazdım neresinde söylediklerimi gerçek kanıtlarla desteklemedim neresinde yalan yanlış şeyler yazdım bi söylesene bana:)))) haksızmıyım ? neresinde haksızım bana yaz ama kanıtlı destekli olsun çünkü asıl taraftar gözlüğünle siyah beyaz bi pencereden bu meselelere bakan sensin bunu sana kaç kez ispat ettim:)))

ispat 1: eskişehirspor geçen sene bizi 4-2 yendi baroş attığı golden önce elle düzeltti golü verdi, youlanın iki golü açık biri 2 metreden ofsayttı golleri verdi, bizim ve eskişehirin bir penaltısını vermedi, senin yorumun neydi hatırla "kuzen adam gibi hakem çıkınca karşınıza böyle dağılıyorsunuz" kuzi o hatalar olmasa belki yine eskişehir bizi yenerdi yada biz yenerdik her şey olurdu o maçta o maça her yorum yapılırdı ama o maçın hakemine adam demek için ya at gözlüğü ile bakmak lazımdı yada o hakemle yatmak lazımdı:)))))

2-senin yine meseleyi 8-0 a getireceğini biliyorum ama onuda anlattım sana tekrar etmeyecem sadece ona benzer bişeyden bahsedecemsiz o sezon o kaleciye iki maçta 10 gol attınız 4-0 ve 6-0 aç bak, zaten bi takım şike yapınca kendisine hala 1-0 bile yettiği dakkalarda niye sekize kadar atar ve kendini ele verirki, sen bunu 2008 de denizli gs maçındada idaa ettin maç 1-1 son dakka süleyman hamidou topu elinden kaçırdı servet kafasıyla tipledi maçı 2-1 kazandık senin yorumun "yine satın almışsınız kaleciyi" yine derken zalad dan bahsediyorsun ama süleyman bu sezon fener maçında elinden kaçırdı fener gol attı süleyman her sene böyle gol yiyor ayrıca maç içinde dünyaları kurtardı olmayacak topları çıkardı sen parayla satılmış kaleci olsan o golleri kurtarıp son saniyede elinden kaçırarak mı yersin golü:))) biraz insaf yaaaa kuziiiiiii:)))) cevabını sabırsızlıkla bekliyorum senin tartışmak bi zevk benim için:))))

Hiç yorum yok: