9 Nisan 2010 Cuma

adam şikayetçi...

Yolda yürürken arkamdan gelen bir sesle irkildim bir adam telefon görüşmesi yapıyor öyle gür bi sesi varki normal konuşurken bağırıyormuş gibi ses çıkıyor adamdan. (Üniversiteden Mustafa kayabaşı gibi o da hocaya heyecanlı heyecanlı bişeyler anlatırken hoca “tamamda evladım niye bağırıyosun” demişti ; ben de durumu “hocam arkadaşın 4 oktav sesi var normal konuşması böyle” diye açıklamıştım. Şimdi düşünüyorum da mustafa’dan iyi bir eğitimle , opera sanatçısı olabilirdi. Şimdi bunu söyleyince aklıma geldi bizim memlekette tüm yetenekler böyle harcanıyor aslında kimse çocuklardaki yetenekleri keşfedip onu yönlendirmiyor sonra bizden neden pavarotti çıkmıyor neden maradonamız yok, neden dünyaca tanınan bir müzisyen yada ressamımız yok diyoruz. Eğitim sistemimiz buna uygun değil, herkes üniversiteyi kazanacakmış gibi eğitiliyor. Matematik dehası bi adam matematikçi olmuyor da, daha iyi parası olan tıbbı seçiyor.

Nerden girdik biz bu konuya yahu…)) ne diyorduk operacı olacaktı adam telefonla görüşüyor.aynen aktarıyorum konuşmasını:
“efendim iyi günler diliyorum ilk önce, rahatsız ediyorum kusura bakmayın. Eminim benim gibi bir çok insan sizi bütün gün boyunca böyle arayıp rahatsız ediyordur ; işinizin çok zor olduğunuda vurgulamadan geçemeyeceğim bunun için tekrar özür diliyorum… efendim bugün size bağlı minibüs hatlarında çalışan 07…………. Plakalı 31 nolu , 49 seri numaralı minibüsü kullanan arkadaş hakkında bi şikayet de bulunmak istiyorum”
Ehhhh adam girişi tamamladı şimdiden 10 kontür gitmiş olmalı pardon artık kuruş hesabına geçtik dimi ortalama 4 tl falan yapıyo herhalde))))
“efendim öncelikle bu arkadaşlara balık istifi değil insan taşıdıklarını birilerinin hatırlatması gerekiyor tam özdilekin önündeki durakta durdu içerde adım atacak yer yok hala müşteri binsin diye bekliyor bayanlar var ayakta tıkış tepiş zor ayakta duruyoruz o halde ilerlerken ani bi fren yapmazmı herkes bir yerlere yıkılacak yıkılacak yer bile yok efendim. Ben sizin bu uyarımı dikkate alacağınızdan eminim ve bu gibi insanlar yerine daha aklı başında birilerini bunların yerine getireceğinizden de eminim ve ben bu işin takipciside olacağım….”
Daha konuşmaya devam ediyorduk ki yollarımız nihayet ayrıldı…))))

Hiç yorum yok: