18 Nisan 2010 Pazar

Kuzen ben demiştim…


Şükrü saraçoğlu çukurunda boğdular kartalı… türkiyede ve dünyada ilk defa bir penaltı beyaz noktadan değil bir çukurdan kullanıldı… bilica penaltıdan sonra ayağıyla kazarak o noktayı çukur yaptı futbol kuralları 17. Maddeye göre bu maçı fener hükmen kaybetmeli ama nerde o yürek… kuzen ben demiştim demeyi sevmiyorum çünkü bu lafı ne zaman söylesem öngördüğüm kötü bir olay olmuş oluyor ama ben demiştim… ve sende bana inanmamıştın…

Rezalete bakın; beşiktaşın iki penaltısının verilmediği, uyduruk iki kırmızı kartın verildiği, eğer onlar kırmızıysa fenerin maçı tamamlamasının mümkün olmadığı bir maç… o stada hakemler bunu hep yapıyor … bilicaya topuza emreye guizaya verilmeyen kartlar eğer penaltı verilse luganonun görmesi gereken kart… hakem skandalları saymakla bitmeyecek bir maçtan galip ayrılan fener şampiyon olacak gibi… aziz amca sözünü tutacak demiştim…

Sadece şampiyonlukta rakipleri olan takımlarla yaptığı maçlara bakın diğer maçlardan bahsetmiyorum bile bursayı bursada hakemi tartaklayarak ve tek kırmızı kart görmeden yendiler , galatasarayı kadıköyde maçtan önce kafasına taş atılan hakemin çekemediği ofsayt bayrağı ve yüreksiz hakemin uydurduğu penaltıyla yendiler… ali samiyende iki takımında rezil oynadığı maç; fenerin şans golüne rağmen berabere bitebilirdi; son Dakka da dos santosun düşürülmesine penaltı çalamayan hakem sayesinde skor 0-1 oldu… o maçtan üç gün öncede aziz yıldırımın federasyonu ve hakemleri barkovizyon gösterili basın toplantısında topa tutması varki; olacak iş değil… o barkovizyonda gösterilen iki penaltının aynısı 90+3 de ali samiyende oldu lugano dos santosu omzundan çekip düşürdü ve sonuç aynı yüreksiz hakemin biri daha veremedi o penaltıyı… ve enson kadıköyde Beşiktaş maçı rezaletin son perdesi oldu…

Aziz amca üç yıl üst üste şampiyon olacaz demişti bu sözü verenin bir bildiği vardır elbet…

Hiç yorum yok: