14 Nisan 2010 Çarşamba

alt yazı. kavanoz kafa



Saçlarımı Amerikan tarzı kestirdim önce bazı sağlık sorunlarım yüzünden kazıttım sonra biraz uzayınca yanları kazıttım üstleri bıraktım tam bu haldeyken film seyretmek için dvd arşivine baktım... seyretmediğim filmler arasından “jar head” isimli bir film buldum;

evet “kavanoz kafa” bir Amerikan filmi 1. Körfez savaşı sırasında Suudi arabistana gönderilen ve tek kurşun atmadan savaştan dönen bir grup deniz piyadesinin hikayesi onlara benimkiyle aynı olan saçları yüzünden kavanoz kafa diyorlar :)))

Filmden alt yazı:

Ve tüfeğini teslim etti. Tüfeğiyle işi bitti zannediyordu ama hayatı boyunca elleriyle yaptığı her şeyde; bir kadını okşarken, bir binayı onarırken, oğlunun altını değiştirirken hep tüfeğini hatırladı elleri…

“Jar head “ filminden

Hiç yorum yok: