18 Nisan 2010 Pazar

yiyişme yeri:)))


Eskiden aynı işyerinde çalıştığım bir kız arkadaşımla karşılaştım. Orada bir banka oturup konuşuyorduk. birden bir erkek sesi ile irkildik. gençten bir çocuk telefonla konuşuyor:

“alooo, heee Necati Parkdayım ben gel… yav Yiyişme yeri var ya oradayım… hadi gel”

O sırada yanımdaki kız rahatsız oldu… isterse kalkabileceğimizi söyledim… o sırada kıyıda köşede ne kadar sevişen çift varsa ki sayıları bayağı vardı, hepsi rahatsız oldular ve kalkıp gitmeye başladılar. Hepsi aynı anda olunca komik de oldu… meğer ne çok çift varmış orada biz farkında değilmişiz…
Ve yılmaz erdoğanın bir şiirinden bir alıntı yapıyorum orada;

“Ankara'ya usul usul karbonmonoksit yağıyordu...
Ve kapalı mekanlarda sevişmeyi öneriyordu haber bültenleri.
Oysa Ankara'da hiç sevişmedim ben.
Disiplin kurulunda tartışılan aşkım olmadı benim...
Sınıfça gidilen pikniklerde kıçımıza batan platonik dikenleri saymazsak...
Ankara'ya usul usul kurşun yağıyordu...”

Alıntının üzerine birde gülüşüyoruz…

Evet yiyişenleri rahatsız etmek fiiliydi bu düpedüz… peki yiyişmeyenler ikinci sınıf vatandaş mı ki? Hep yiyişenlerin olduğu mekanlardan uzak durmaları bekleniyor, acaba onlarda tek başına yada hemcinsleriyle oturanları rahatsız ettiklerini bir kere akıllarına getiriyorlar mı? Sanmıyorum onların akılları o an kafalarında değil diye düşünüyorum…

Hiç yorum yok: