13 Nisan 2010 Salı

Aşk kırıntıları 2


Karşıdan bir kız geliyor. Esmer düz saçlı, alımlı, düzgün fizikli, yüzü güzel. Göz göze geliyoruz gözlerimizi ayırmadan birbirimize bakarak geçiyoruz yanımızdan… sonra arkama çevirip kafamı tekrar bakıyorum oda dönüp bakıyor aynı anda. Bu defa yolumu değiştirip dönüyorum ve kıza doğru ilerliyorum mesafeyi kapatırken kız yol kenarında bekleyen bir otomobile yöneliyor… ön kapıyı açarken beni görüyor tekrar… yolumu onun için değiştirdiğimi anlıyor gibi gülümsüyor. Otomobildeki adama bişeyler söylüyor ve otomobil hızla uzaklaşıyor. Kız yürümeye devam ediyor bende mesafeyi koruyarak takip etmeye… ben mesafeyi kapatmayınca o duruyor bana dönüp gözlerimin içine bakarak beklemeye başlıyor. karşı karşıya gelince bende duruyorum kaç saniye sürdü bilmiyorum ama hiç konuşmuyoruz sadece bakışıyoruz ve hafif tebessümler saçıyoruz. Sonunda sessizliği ilk ben bozuyorum:

- Ne diyeceğimi bilmiyorum… az önce seninle göz göze geldiğimiz andan itibaren kontrolümü beynimden devraldı yüreğim ve neyi neden yaptığımı bilmeden geldim işte buradayız…
- Şiir gibi konuşuyorsun

Bir kalem çıkardı arka cebinden ve elimi tuttu, avucumu açtı bir telefon numarası yazdı ve hızla uzaklaştı…

Sonra ne mi oldu terden elimdeki numaranın bazı rakamları silindi deneme yanılma yöntemi ile ona ulaşmak zor oldu…

Hiç yorum yok: