16 Nisan 2010 Cuma

Başka dilde babaanne…

Yaaa babaynem bir başkadır yaaa! Neredeyse tüm Türkçe kelimeleri yanlış kullanır adeta başka bir dilde konuşur gibi ama ben en iyi onu anlarım bu hayatta… babaynem ve büyükbabamın arasına oturup Karadeniz’i seyrederek büyüdüm ben… ve ne öğrendiysem, ne biliyorsam , onlar öğretti bana, adam olmaya dair ne varsa…

Köfte yapıyordum aklıma geldi, babaynem gibi söyledim “ne yapıyorsun” diye sorunca annem “küfte dedim… kapiyi kapat dedim sonra))) oğuz han’ın ismini koyma tartışmaları yapılırken babam “Sancar” olsun dediğinde “ben Sencer pencer diyemem” demişti ve diyemediği açık ve seçik biçimde ortadaydı))

Gider dizlerine yatardım ve her şeyi anlatırdım ona, kulakları iyi duymuyor ya nasıl olsa anlatıp rahatlıyorum, o da saçlarımı okşayıp alakasız cevaplar veriyordu bana )))) yani o başka dilde dinliyor ben başka dilde anlatıyordum…

Hiç yorum yok: