11 Nisan 2010 Pazar

öss kalkmış...


Başbakan olsaydınız ilk ne yapardınız?

Yıllardır liseli çocuklara sorarlardı bu soruyu, onlarda hep aynı cevabı verirlerdi: “öss”yi kaldırırdım…))) bende hep düşünürdüm “öss” kaldırılsa ne olacak ki, diye…

Sonunda birileri kaldırmış “öss”yi

Bu sene küçük kardeşim üniversite sınavına girdi ve ben “öss” nin kaldırıldığını öğrendim)) kaldırılmış da ne olmuş “YGS” olmuş bide abisi var “LYS” şimdi buların manası da vardır

YGS: Yetişkin Galatasaraylılar
LYS: lisede yetişmiş saraylılar.

Başbakan olsaydım önce parayı icat eden Lidyalılara lanet heykeli dikerdim)) üniversiteler para sahibi olma merkezleri olduğu için bu savaş var, bu yarış hep daha iyi para kazandıran meslekler için. Oysa üniversiteler bilim merkezleri olmalı ve insanlar gönüllü olarak, o bilimi öğrenip o bilimde faydalı olmak için gitmeliydiler üniversitelere…
Diyeceğim o ki; öss gider lgs gelir
Ama dünya durdukça para,
Para durdukça bu savaşlar bitmez…

Hiç yorum yok: